آشنایی با احراز هویت در سامانه امتا و غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتورهای مختلف
نوشته شده توسط : unexer

 

احراز هویت در سامانه امتا

حتما تا الان اسم سامانه احراز هویت آنلاین امتا به گوشتان خورده است. بیشترین حوزه ای که برای استفاده از سامانه امتا

 در حال حاضر وجود دارد، ثبت نام و شرکت در قرعه کشی ایران خودرو  برای خرید خودروهای لوکس داخلی است. (:

اما این سامانه احراز هویت دیجیتال فقط برای این موضوع به وجود نیامده است و کاربردهای متنوع  و خاص  و جذاب خود را دارد. 

در ادامه به بررسی همین موضوع خواهیم پرداخت و این که چگونه در این سامانه احراز هویت آنلاین خود را انجام دهید را به شما یاد می دهیم.

سامانه احراز هویت آنلاین امتا به چه درد می خورد؟

سامانه امتا مخفف عبارت احراز هویت مشتریان تجارت الکترونیکی است. یکی از مشکلاتی که برای کاربران و مشتریان پیش می آید، تعدد رمز و نام کاربری  است که از هر کدام برای خرید محصولات متنوع استفاده می کنیم.

 مثلا شما برای خرید یک محصول از یک سایت یک حساب کاربری دارید و در یک سایت دیگر حساب کاربری دیگر. این تعدد حساب کاربری باعث گیج شدن شما و فراموشی رمز عبور خود می شود و در نتیجه شما باید برای فراموشی رمز در وب سایت مد نظر اقدام کنید. (حال اگر وب سایت مد نظر شما اصلا این ویژگی را داشته باشد تا بتوانید انجام بدهید.) 

به خاطر وجود این مشکلات بود که ایده به وجود آمدن احراز هویت آنلاین امتا جرقه خورد. اگر کسب و کارهایی که شما مشتری آن هستید، از ویژگی های این سرویس پشتیبانی می کنند، شما دیگر نیازی نیست که ثبت نام های پشت سر هم داشته باشید. 

یک بار برای همیشه در این سامانه اطلاعات هویتی شامل رمز، ایمیل، شماره کارت و… را وارد خواهید کرد. بعد از آن برای خرید از هر سایت پشتیبانی کننده، فقط و فقط از حساب کاربری سامانه امتا خود استفاده خواهید کرد و کار خود را به راحتی هر چه تمام تر انجام خواهید داد.

 

چگونه غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد خود را انجام دهیم؟ 

غیرفعالسازی مصرف اینترنت آزاد

در این پست ما به بررسی  یک کد دستوری پرکاربرد برای شما کاربران عزیز اپراتورهای ایرانسل و همراه اول می پردازیم. این کد عبارت است از غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد.

از اتفاقاتی که برای همه ما پیش آمده، این است که یکباره بسته اینترنت ما تمام می گردد و ما از تمام شدن بسته خود اطلاع نداریم .در این لحظه است که ما وارد برنامه ای مانند اینستاگرام و یا یوتیوب می شویم و تمام. اگر خیلی خوش شانس باشید و دارای سیم کارت اعتباری باشید، تا ریال آخر شارژتان مصرف می گردد و یک دفعه شما با حساب 0 ریال مواجه می گردید. اگر خیلی بدشانس باشید، پس احتمالا سیم کارت شما دائمی است و می توان گفت که تا زمانی که شما بسته جدید بخرید، قرار است که به حساب شما با مصرف آزاد اینترنت افزوده شود و قبض میلیاردی در انتظار شماست.

 

در واقع طبق محاسبات، مصرف هر گیگ اینترنت آزاد سیم کارت دائمی حدودا 52 هزار تومن و هر گیگ اینترنت آزاد سیم کارت اعتباری حدودا 65 هزار تومان می باشد.

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

غیر فعالسازی  اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در همراه اول نیاز است که کد دستوری #113*100* را وارد کنید. بعد از این که این کد را وارد  کنید، پیامی با محتوای زیر برایتان ارسال می گردد:

 

مشترک گرامی، تعرفه اینترنت آزاد شما، از تاریخ **/**/****، زمان **:** به درخواست شما غیر فعال شده است.

 

 

 

غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتور ایرانسل

برای غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ایرانسل باید کد دستوری #۳*۲*۳*۵۵۵* را در اسمارت فون خود وارد کنید. بعد از وارد کردن کد زیر بلافاصله مصرف اینترنت آزاد شما قطع می شود و در صورتی که بسته شما تمام شود، دیگر به شبکه جهانی اینترنت متصل نمی شوید.









:: برچسب‌ها: احراز هویت , غیر فعالسازی مصرف اینترنت آزاد ,
:: بازدید از این مطلب : 1403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: